viernes, 3 de febrero de 2012

O Trabel Bug Tortuga

Ti -¿Que é un "Trabel Bug"?
Eu -Pois e un bicho que viaxa.
Ti - ¿E como viaxa?
Eu - Pois agarda nun cofre de tesouros (xeocaché) a que pase un incauto a rexistra-la sua visita e saltalle no peto. Cando este incauto visite outro cofre baixase e agarda ali a que pase outro. Así vai facendo etapas como se fose unha carracha.
Ti - boh, iso non pode ser...
Eu -  que si oh, o outro dia ia pola galería do Alcampo de Ferrol e sentín un chio, mirei e dixome Tortuga - tou farta de tar aquí colgada, dalle seis euros a da librería e sacame de aquí, teño ganas de viaxar - bueno, lebote pero tes que ir contandome as tuas aventuras. -respondín
Ti - pero... ¿como che vai conta-las suas aventuras? 
Eu.- A chapiña que ten colgada ten un número e cada buscador de tesouros que a traslade dun cofre a outro accede con ese número a páxina que Tortuga ten en www.geocaching.com e alí vai contando as suas peripecias.
Ti - E ¿que ten que facer?
Eu -  na páxina, o dono da chapa marca uns obxetivos que os buscadores de tesouros deben cumplir. Eu escibin ali o que me dixo Tortuga palabra por palabra. - quero viaxar - dixo - pero antes de sair de Galicia ei de visitar 100 cofres, sacando unha foto en cada sitio que visite para ir colgandoas no blog do meu amigo Jose.-
Ti.- Saiu presumida Tortuga.
Eu - Pois si que saiu, si. Antes de emprender camiño tiven que sacarlle unhas fotos na casa... foi complicado pois ahi onde a ves non paraba quieta.


- ¡axuda, axuda!

- haber, unha de perfil

 - esta como cando vas costa abaixo

Ti - ¿Podo eu lebar a Tortuga a algún sitio?
Eu - claro que si.
Ti - ¿e como o fago?
Eu - Apuntate na paxina www.geocaching.com para saber os sitios onde están agochados os cofres e con un gps vas a buscalos, se está Tortuga ou algún dos seus compañeiros miras na páxina o obxetivo que ten e apuntas que o colleches, cando o deixes noutro cofre na páxina pos onde foi, asi o dono da chapiña sabe sempre onde está ou quen o ten.
Ti - e... ¿val o gps do teléfono mobil?
Eu - claro que si
Ti - ¿Canto custa apuntarse?
Eu -  E gratis, ainda que tamén podes ter unha conta de pago, a ventaxa e que cando descargas a localización do cofre baixache tamen as pistas que puxo o que o escondeu, pero eu as pistas anotoas nunha libretiña e tan contento.
Ti - ¿cres que Tortuga verá moito mundo?
Eu -  estiben vendo na páxina as aventuras doutros Trabel Bug e algún que partiu da zona leba percorridos mais de 35.000 kilometros.
Ti.- ¿Onde esta agora Tortuga?
Eu.- Pois a sua primeira parada e o cofre GC3BYBJ "Fervenza do Rego da Vaca", nas Fragas do Eume, o 5 de Febreiro de 2012 serán publicadas as coordenadas do cofre e a partir de ahi....
Ti -  Pois moita sorte Tortuga, boa viaxe, a ver se nos vemos.
Eu - Gracias, eu tamén lla desexo.



No hay comentarios:

Publicar un comentario